Monashe
  • Strona Główna
  • O Nas
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt

20.12.2010

Świąteczny KONKURS!

Witamy i jednocześnie z okazji nadchodzących Świąt mamy dla Was KONKURS.

CO TRZEBA ZROBIĆ ?
Wystarczy pod tym postem napisać komentarz, który będzie jednocześnie odpowiedzią na pytanie "CO CHCIAŁYBYŚCIE DOSTAĆ POD CHOINKĘ" oraz dodatkowo rozmiar, który nosicie i e-maila, żebyśmy mogły skontaktować się ze zwycięzcą.

TERMIN :
Komentarze możecie pisać do 24 grudnia 2010r.

NAGRODA :
Do wygrania jest aviatorka ze zdjęcia poniżej.



Wszystkim życzymy POWODZENIA ! ;-)

65 komentarzy:

  1. A mi się marzy nowy wypasiony kwiatek doniczkowy do pokoju ;P
    Może trochę banalny pomysł ale zakochałam się w kwiaciarni w małej rosiczce która urzekła mnie swoim wyglądem i możliwościami dlatego napisałam do Gwiazdora list w tej sprawie więc zobaczymy :P

    rozmiar :s

    OdpowiedzUsuń
  2. taaa się nie podpisałam wyżej ;]
    ivanotta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Gwiazdkę pod choinkę chciałabym znaleźć bilet na samolot, tak, by móc odwiedzić Tybingę, moje ukochane miasto, w którym już dawno nie byłam. I do szczęścia wystarczyłyby jeszcze dobre słuchawki do mp3, bo poprzednie niedawno odmówiły posłuszeństwa :)

    A mój rozmiar to 38/40

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie za bardzo lubię wybierać dla siebie prezenty, bo wtedy najczęściej stawiam na ich użyteczność. A dla mnie prezent powinien być niespodzianką, z tych cieszę się najbardziej.

    Więc drogi Święty Mikołaju! W tym roku pod choinką chciałabym znaleźć perfumy ck euphoria i książkę-niespodzianką, bo przecież wiesz jak bardzo lubię czytać! Do zobaczenia 24 grudnia! :)

    n.chwialkowska@gmail.com

    noszę rozmiar 38 gdybyś jednak zdecydował podarować mi się coś do mojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pod choinkę chciałabym dostać laptopa lub obiektyw stałoogniskowy, żeby robić jeszcze lepszej jakości zdjęcia na mojego bloga:)

    Noszę rozmiar XS, ewentualnie S.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi właśnie marzy się taka kurteczka aviatorka - stylowa i pozostająca na długo w pamięci...:)

    mrilka@tlen.pl

    rozm 40

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi marzy się bilet na samolot do Vegas tam chciałabym spędzić sylwestra;)
    noszę rozmiar S
    moniczka.mazur88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pod choinką chciałabym znaleźć klucz do szczęscia :)
    rozm. M

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja marzę, aby pod choinkę dostać laptopa, żeby się nie kłócić z siostrą o dostęp do komputera haha :)
    No i jeszcze może jakąś biżuterię :)
    Mój rozmiar to M, a email mój to fashionisfun@vp.pl.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W prezencie chciałabym dostać dużo ciepła, uczucia, miłości, dobrości, zrozumienia i wyrozumiałości. Chciałabym poczuć że to są święta zielonej i pachnącej choinki...

    Mój rozmiar to L, e-mail monika.17a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje prezentowo - choinkowe marzenia pozostają w kręgu mody. Marzą mi się jakieś śliczne szpilki na nadchodzącą studniówkę.

    rozmiar xs
    kamman91@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  12. Pod choinkę chciałabym dostać kieliszki do martini Carrie, Mirandy, Charlote i Samanty :D

    veronicaaa@wp.pl rozmiar s ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pod choinką chciałabym znaleźć ślicznego laptopa vaio i biżuterię od Tiffany'ego. ;)
    Rozmiar 38.
    motylek-22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzy mi się dostać pod choinke perfumy Escada pacific paradise

    rozmiar s

    karola_kunia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałabym dostać podwójny bilet do ciepłych krajów żeby moc się porządnie wygrzać na słońcu ;)


    rozmiar 38
    dibby@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Pod choinką najbardziej chciałabym znaleźć... Johnnego Deppa ♥ :))

    katarzyna_chudziak@o2.pl
    rozmiar: s

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. A mi pod choinkę marzą się piękne czarne szpilki od Christiana Louboutina ;)

    rozmiar 36
    aleksandra.ch7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja chciałabym otrzymać zmianę w charakterze. Mojego chłopaka...

    cathy1188@wp.pl

    r. M

    OdpowiedzUsuń
  20. Z przyjemnością otworzyłabym pudełeczko formatu A4 z arkuszami, które dostanę w maju na maturze ;)
    A tak całkiem poważnie, to nie pogardziłabym biletem do Londynu i pliczkiem banknotów, które mogłabym tam wydać. Topshop,Primark,New Look,River Island,Asos... Nie, z pewnością bym się tam nie nudziła! Ponadto mogłabym po raz drugi w życiu zobaczyć to cudowne miasto! :)

    r. M
    lubiekwiatki69@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie marzy się, by pod choinkę dostać sukienkę! Oprócz tego może jakiś świetny aparat, który robiłby dobre zdjęcia, na których wyszłabym jak człowiek;]
    xs/s
    chowchowto@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. pod choinkę chciałabym dostać wyjazd na sylwestra do Paryża :)
    martini871@wp.pl

    r.38/40

    OdpowiedzUsuń
  23. chciałabym dostać karnet do spa ...by trochę odpocząć i zrobić coś w końcu dla Siebie...a poza tym nowy sprzęt dj-ski jakiś fajny mikser i efektor ...:P:P
    rozmiar xl agaradon@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Pod choinką chciałabym znaleźc miękki wełniany sweter i sony vaio:) Z tym drugim póki co muszę poczekac ale sweter to cos co zawsze sie przyda:)
    Mój rozmiar : M

    OdpowiedzUsuń
  25. Panie Mikołaju pod choinką zostaw dla mnie przepis na szczęście i zdrowie dla najbliższych mi osób i to chyba tyle bo te dwie rzeczy są najważniejsze.
    rozmiar 42
    oranges@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie lubię wybierać prezentu :) Zdecydowanie wolę niespodzianki.. ale jakbym miała wybrać byłby to bilet do Paryża lub Nowego Jorku :)

    rozmiar 36
    ikspe@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Z kolei ja pod choinką chciałabym znaleźć właśnie taką aviatorkę podszytą kożuszkiem, bo od dawna o podobnej marzę, a jakoś nigdy nie starczało mi pieniędzy, żeby sobie na taki luksus pozwolić :(

    mój rozmiar: L

    OdpowiedzUsuń
  28. Pod choinkę chciałabym dostać ... wize do USA.

    Moj rozmiar to 36 (S)

    E-mail : alaprok12@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. W tym roku chciałabym spędzić święta w rodzinnym gronie,blasku świec,przy zapachu zielonego,żywego świerku pod którym znalazłby się bilet do Paryża wraz z pokojem z widokiem na La Tour Eiffel-serce Paryża,by w ten magiczny,zimowy czas choć przez chwilę móc znaleźć się w ulubionym zakątku świata..Na śniadanie móc zjeść prawdziwą,ciepłą bagietkę z pobliskiej piekarni,skosztować serowych przysmaków,a wieczorem znaleźć się z powrotem w rodzinnym domu...

    Rozmiar S

    xlovetrapx@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. A więc, pod choinkę chciałabym dostać: odrobinkę dłuższą niż 24 godziny dobę, abym mogła zrobić wszystko a później jeszcze troszkę odpocząć. Więcej wiary w siebie i we własne siły abym mogła przezwyciężać własne słabości i osiągnąć wszystko o czym marzę oraz,lustrzankę Nikona, aby uwiecznić wszystkie wspaniałe chwile..gdy już doba będzie dłuższa i będę miała czas na podróże oraz swój pierwszy sukces osiągnięty dzięki pewności siebie.:)

    Rozmiar 38/M.
    kajusia07@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Na święta marzy mi się jakiś wyjazd z bliskimi osobami. I koniecznie nowy aparat, który byłby w stanie zarejestrować wszystkie nasze szaleństwa. ;)

    Rozmiar M.
    karolina@fanpak.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Pod choinkę chciałabym dostać wielkie, białe słuchawki i, żebym miała, co słuchać - płytę Eldo i Hifi! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pod choinkę chciałabym dostać wielkie, białe słuchawki i, żebym miała, co słuchać - płytę Eldo i Hifi! :)

    rozmiar M

    catherinee91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Pod choinkę chciałabym dostać Tego Jedynego, Wyjątkowego i Normalnego :)

    rozmiar M

    blondina-16@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. ja pod choinką chciałabym znaleźć dobę liczącą minimum 30h ;) życie stałoby się łątwiejsze!

    zielona-karuzela@gazeta.pl

    rozmiar: L

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię odkrywać pod choinką prezenty, o których do dnia 24 grudnia nie mam pojęcia...po prostu lubię być zaskakiwana :)

    rozmiar S

    momiss@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  37. Chciałabym dostać silniejszą głowę, żebym mogła nią rozbijać mury, które stawia codziennie przede mną życie.

    Rozmiar: 42

    madzia_ves@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam nadzieję, że w tym roku byłam grzeczna,
    i dostanę pod choinkę prezenty nie tylko pożyteczne.
    Przydałaby się jakaś kolacja przez męża załatwiona,
    W hotelu luksusowym i pięciogwiazdkowym zamówiona,
    W apartamencie ze śniadaniem połączona,
    czekoladek do kolacji ilość nieskończona.
    Voucher na piękną wyspę również mi się marzy,
    Mam tylko nadzieję, że kiedyś się przydarzy,
    pięknym prezentem również byłoby SPA,
    zabiegi, masaże i odnowa biologiczna.
    Lecz nie na co dzień SPA może być marzeniem,
    dlatego też kremik byłby częścią mych marzeń spełnieniem.
    Taki właśnie krem mi się marzy,
    by o 20 lat odmłodził moją skórę twarzy,
    by tak intensywnie ją odżywiał,
    że lat mi wcale nie przybywa.
    Bo taki krem każdej z nas się marzy,
    by regenerował skórę naszej twarzy,
    i odmłodził ją, poprawił kondycję,
    By wzmocnić nasze systemy biologiczne.
    I takie maści , by znikły rozstępy,
    na co dzień by były duże postępy,
    młodość w mym ciele zachowałabym,
    bo piękną i młodą skórę miałabym.
    I jakaś kurteczka też by się przydała,
    wtedy bym cieplutko w końcu w niej miała,
    bo marznę w swojej starej ostatnio
    a ta by była mą duszą bratnią.
    I ta jest tak blisko, na wyciągniecie ręki,
    składałabym wtedy Wielkie Dzięki.

    Jeszcze rozmiar L lub 42

    OdpowiedzUsuń
  40. chciałabym, aby moim świątecznym prezentem był przystojny mężczyzna, o latynoskim typie urody, zapakowany jedynie w kokardę;-)
    uwielbiam modę, wszelkie ciuchy, dodatki, torebki czy buty. tudzież alternatywą dla przystojnego pana, zapakowanego jedynie w kokardę, byłby jakiś czadowy element garderoby -aviatorki w swojej szafie jeszcze nie posiadam, także uśmiech pojawiłby się na mojej buzi, gdyby tylko uzupełniła moją garderobę:-)

    rozmiar: XS/34
    e-mail: ikartasinsky@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Dla mnie idealnym świątecznym prezentem byłaby sukienka Coco Chanel :)

    Rozmiar S

    OdpowiedzUsuń
  42. mój e-mail, który zapomniałam podać powyżej ;)
    klaudia2912@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknym prezentem pod choinkę byłby zegarek na pięknym pasku skórzanym,
    ze stali szlachetnej wykonanym,
    o niepowtarzalnym wyglądzie w kształcie Kota,
    firmy Enrico Coveri to robota,
    uroczą chciałabym bluzę z cyrkoniami,
    o takim prezencie marzyłam latami,
    poczułabym się naprawdę wyjątkowo,
    Z Victoria s Secret bluzą nową.
    Mgiełka też by się przydała z drobinkami,
    by zapach unosił się nad nami,
    bo tak dobrze wtedy się czujemy,
    gdy z ukochanym spacerujemy.
    I poduszkę piękną satynową,
    Z napisem „KISS ME..” – pomysłową…
    Lecz wyjątkowym prezentem dla mnie będzie,
    że zamiast ciebie, to ukochany przybędzie,
    Piękny bukiet kwiatów mej mamie wręczy,
    A mi szepnie do ucha, że chce się zaręczyć,
    I że mnie bardzo kocha i o rękę prosi,
    A na dowód pierścień z brylantem przynosi…

    malenka84@gmail.com roz. 36 (S)

    OdpowiedzUsuń
  44. http://z4.figa.pl/z4.figa.pl/6c5230530eb7b0d77d74234f43400f5f.jpg marz mi się właśnie.

    monikaa.herrmann@gmail.com roz.40

    wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  45. List pisany rymem
    Do tego, co w kominie mija się z dymem!


    Drogi św. Mikołaju!
    Ciebie nie spotkamy w maju.
    Ty, co Nas odwiedzasz 6 grudnia,
    Ty, co worek prezentów masz jak głęboka studnia.
    Do Ciebie więc piszę radosny niebywale.
    Czekając cały rok wytrwale,
    Na dzień jedyny taki w roku,
    Gdy odwiedzasz każdy dom, krok po kroku.
    I gdy północ 6 grudnia nastanie,
    Wsiadasz w swe magiczne sanie,
    By rozdać prezenty nim słońce wstanie,
    By dzieci były szczęśliwe, gdy mama zbudzi na śniadanie.
    I ja również pełny uśmiechu i radości
    Wierze w Twoje możliwości,
    Oraz, że o mnie nie zapomnisz
    I chociaż o jednym z moich życzeń wspomnisz.

    Moje życzenie jest wszak bardzo skromne
    I tak na prawdę nie chodzi tu o mnie,
    Chciałbym prezent siostrze mojej podarować,
    Aby nauczyła mnie jak dziewczyny bajerować,
    Ale także dlatego, aby uśmiechnięta była
    I aby w tej pięknej kurtce na spacery chodziła!
    Bo ta jej obecna kurtka brzydka jakaś taka czarna,
    Brzydka już jest – można powiedzieć że marna!

    Bardzo o to tylko proszę i dziękuję.
    Dłużej już św. Mikołajowi nie truję,
    Czasu nie marnuję
    i humoru nie psuję.


    agata.17ko@wp.pl
    rozmiar M

    OdpowiedzUsuń
  46. szkoda, że wpis wyżej żywcem ściągnięty jest z internetu...

    OdpowiedzUsuń
  47. ja pod choinkę chciałabym dostać możliwość zapominania. bardzo fajna sprawa, bo jak na razie wszystkie moje komórki w mózgu zbyt dobrze wszystko pamiętają

    moniq05@wp.pl
    rozmiar: S

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja chciałabym dostać szpilki od lobuoutin'a;)
    rozmiar M
    paulaa123@op.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  49. W tym roku to raczej pod choinką znaleźć powinnam rózgę z czerwoną kokardą. Co roku człowiek staje przed samym sobą i zastanawia się czy faktycznie zasługuje na te wszystkie prezenty od bliskich, na ich starania, bieganinę. Ja raczej nigdy nie zasługuję. Nie chodzi o to, że ‘nie byłam grzeczna’. Raczej o to, że co roku obiecuję sama sobie poprawę, a nic z tego nie wychodzi. Dobrze, że przynajmniej nie zawodzę Ludzi, tylko samą siebie. A tak zupełnie poważnie i zupełnie odpowiadając na zadane pytanie. Marzę o tym, żeby w przyszłości móc pomóc jak największej ilości niepełnosprawnych dzieci. Brać czynny udział w ich usprawnianiu, patrzeć jak z każdą rehabilitacją są samodzielniejsze, sprawniejsze, szczęśliwsze i częściej uśmiechnięte. Nie potrzeba mi dłuższej doby, nie potrzeba mi Księcia z bajki na białym rumaku czy innym koniu, nie potrzeba mi zabrania moich wszystkich problemów, rozterek. Sama sobie z tym wszystkim poradzę…ale dopóki mam świadomość, że żyję dla tych dzieci, że żyję po to aby im pomagać to chcę to robić. Szkoda tylko, że żaden Mikołaj z brodą po pas nie przyniesie mi tego pod choinkę. Nie zapakuje tego w wielkie czerwone pudło ze złotą kokardą i nie powie: masz Kacha, to dla Ciebie, bo byłaś grzeczna…

    ka_cha0@o2.pl
    r. S

    OdpowiedzUsuń
  50. Pod choinką chciałbym zastać całą rodzinę w iście świątczenych nastrojach. Uśmiechniętych , rozradowanych, w zgodzie...Cudnym prezentem byłoby,gdyby w ten świąteczny czas zapomnieli o niesnaskach , kłótniach, kłopotach, których na co dzień nie brakuje.
    Rzeczy materialnych w zasadzie mi nie brakuje. Kurtkę, gdybym ja wygrał, dostałaby żona :)(rozmiar S)
    przeslowo@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Pod cudnie przystojoną chinką chciałabym znaleść pięknie zapakowaną kolekcję filmów z Audrey Hepburn, a także małego szcezniaczka, który cieszyłby się na mój widok.

    jagoda.grabska@gmail.com

    xs/s :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Pod choinką chętnie znalazłabym nową lampe do mojego ukochanego nikona i dużo szcześcia w nadchodzącym roku.

    aniolek89@gmail.com

    rozmiar m

    OdpowiedzUsuń
  53. Silną wolę tego mi najbardziej brakuje,może w końcu trenowałabym regularnie by móc przebiec maraton.
    rozmiar s
    frank.easy@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Prezent pod choinkę jaki chciałabym dostać? Nie jest to rzecz materialna, którą mogę dostać w każdym sklepie. Pragnę, aby to była zgoda w mojej rodzinie, która od wielu lat jest w złym stanie. Chcę, aby te święta zmieniły dotychczasowe nasze spory i problemy w spokojne rozmowy.

    rozmiar m
    klakoma@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Od Mikołaja chciałabym dostać w tym roku rozwiązanie problemu co było pierwsze jajko czy kura i dlaczego?Przecież wszyscy chcieli by wiedzieć:)

    rozmiar m
    msm2@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Pod choinką chciałabym znaleźć małego szczeniaczka rasy Chihuauha :)

    rozm. XS
    elizkaaa@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Z racji trudnej sytuacji i nieustającego kryzysu gospodarczego
    W tym roku, chciałabym znaleźć pod choinką coś niematerialnego,
    Wierząc w to, że uznając moje codzienne, acz bezowocne starania
    Aniołek przyniesie mi nieprzepartą ochotę do wczesnego wstawania,
    Trochę werwy do pichcenia, prasowania i sprzątania
    I mniejszą skłonność do zrzędzenia, ględzenia i narzekania…
    Albo też w wolnej chwili ruszy trochę mądrą głową
    I podszepnie inny sposób na smutki niż brykanie z kartą kredytową
    I sypnie nad światem magicznym pyłem, który wydłuża szczęśliwe chwile,
    A w lustrze zamiast szarej, zmęczonej baby, pozwala widzieć barwnego motyla…

    rozmiar L
    roussecarotte@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. chciałabym dostać ładne perfumy:)

    rozm. 36
    askaaak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Firmo MONASHE z Lublina
    gdy nadeszła mroźna zima
    sprzedajecie ciepłe kurtki,
    rękawiczki, spodnie rurki.
    Wasze rzeczy dobre, tanie,
    i na spacer, i na sanie.
    I gdy w śniegu ututłane
    będziemy skakać niczym łanie,
    dzięki Wam nie pomarzniemy,
    a jeszcze spuszczacie z ceny.
    By uchronić nas przed chłodem
    chcecie dać nam cud nagrodę
    ciepłą kurtkę – aviatorkę
    na tą zimową katorgę.
    Mogę Was tak chwalić stale,
    Wasze apaszki i szale,
    ale, że mam tylko chwilkę
    powiem co chcę pod choinkę:
    topy, bluzki i sukienki,
    płaszcze, żakiety, spodenki,
    spodnie, torebki, portfele,
    buty, biżuterii wiele,
    akcesoria i spódnice,
    tego sobie na święta życzę.
    Więc pozdrawiam Was najczulej
    i się w swoją kurtkę tulę,
    stojąc tak na dużym chłodzie,
    marząc o Waszej nagrodzie.

    a_noska@o2.pl
    r.s

    OdpowiedzUsuń
  60. Choinki nie mam i mieć nie będę, więc proszę mi nic pod nią nie przynosić, bo nie znajdę. Ale na wycieraczkę, do buta lub pod poduszkę poproszę coś ładnego, może się błyszczeć, może pachnieć, może mrugać i świecić, może być chropawe, może być broszką, może być filcowym kapelutkiem, może być foremką na muffinki, może być aviatorką Monashe w moim rozmiarze 38, ale żeby było dane z miłością i chęcią dawania. mnemonique@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. chciałabym dostać strusia, żeby zrobić dużą jajecznicę;)
    wakuola@o2.pl
    rozmiar chyba 38, po jajecznicy 40;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Prezent

    smak Twoich ust, głębię zieleni
    dotyk tęsknoty, miękkość włosów

    światło w tunelu
    śpiew skowronka

    motyle, które w brzuchu tańczą

    kosz z malinami, szepty wiatru
    uśmiech na kropli rosy

    tęczowy most
    byś drogi nie pomylił

    dla kotów mleko w spodku wiary


    kasia_jasia@o2.pl
    r. S

    OdpowiedzUsuń
  63. Natomiast ja..chciałabym móc spełnić jedno z moich marzeń i pod choinką znaleźć kontrakt na Fashion Week w Mediolanie,Nowym Jorku,Londynie bądź Paryżu z agencją modelek,by chociaż raz zabłysnąć w kreacjach największych projektantów i wyjść z cienia aparatu fotograficznego..




    Kniga..
    kposturzynska@wp.pl

    Rozmiar S

    OdpowiedzUsuń
  64. UMOWE o prace na stałe;abym nie musiała się martwić jak opłace studia i w ogole....

    Dorota, ineska18@o2.pl

    rozm 36

    OdpowiedzUsuń